Google Kenniskaart

Heb je dit al een keer gezien? Je zoekt met Google naar een hotel of restaurant, en je ziet dat Google aan de rechter zijkant een mooie presentatie van die horecazaak laat zien.

Dat is de Google Kenniskaart. Op deze afbeelding zie je de kenniskaart van Restaurant de Planken Wambuis in Ede.

Hoe ziet deze kenniskaart eruit als je naar jouw eigen zaak zoekt?

Kloppen alle gegevens over jouw bedrijf? Wist je dat je deze gegevens zelf kunt wijzigen? Wil je weten hoe? Download dan mijn gratis Handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca.

Google Mijn bedrijf Kenniskaart van Restaurant de Planken Wambuis Ede

Over Google Mijn Bedrijf

Google gebruikt informatie van de KvK en vult deze aan met gegevens die online beschikbaar zijn. Google doet dat voor restaurants, hotels en alle andere lokale bedrijven.

Deze informatie wordt opgeslagen bij Google Mijn Bedrijf. Je kunt de informatie die Google over jouw bedrijf heeft zelf wijzigen. Daarvoor moet je de vermelding eerst claimen, maar dat is gratis.

Ik zocht voor jou uit hoe dat moet én wat je als eigenaar van een hotel of restaurant kunt doen om het beste resultaat uit jouw bedrijfsvermelding te behalen.

In mijn gratis eBook Handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca leg ik alles met behulp van heel veel voorbeelden aan jou uit.

GRATIS Handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca kaft

Handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca

De voordelen van een goed profiel bij Google Mijn Bedrijf

De informatie van Google die iemand ziet die naar jouw restaurant of hotel zoekt valt meteen op. Méér dan de link naar jouw website tussen de gewone zoekresultaten.

Potentiële gasten zien in één oogopslag jouw naam, adres, telefoonnummer en openingstijden. Vanuit deze vermelding kunnen ze meteen doorklikken naar jouw website, foto’s, beoordelingen en een routebeschrijving opvragen.

Dat gebeurt écht veel, dat zie je in deze afbeelding. Dit zijn cijfers uit Google Mijn Bedrijf van een van mijn klanten voor wie ik de Google vermelding mocht claimen en optimaliseren.

Google Mijn Bedrijf Actie Klanten 30 dagen

Waarom een handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca?

Het viel mij op dat veel horecagelegenheden, vooral restaurants, hun bedrijfsvermelding niet hebben geclaimd, of er niet optimaal gebruik van maken.

Dat vind ik jammer. En daar wil ik wat aan doen.

Met een goede bedrijfsvermelding val je meer op, krijg je meer gasten en dus ook een hogere omzet.

Bovendien kun je alleen met een geclaimde bedrijfsvermelding reageren op Google recensies van jouw gasten. Die recensies zijn belangrijk. Google brengt ze steeds prominenter in beeld!

Download snel mijn Handleiding Google Mijn Bedrijf voor de Horeca, en lees hoe je de vermelding van jouw restaurant of hotel bij Google claimt en optimaliseert.

Psst: als je je liever met jouw gasten bezig houdt dan met computers, dan staat er achterin de handleiding, speciaal voor jou, een wel heel aantrekkelijk aanbod. Snel downloaden en doorbladeren naar pagina 50… 😉

 

⇓ ⇓ ⇓ Wil je deze pagina alsjeblieft met je netwerk delen? ⇓ ⇓ ⇓